• وبلاگ : نامه هايي از خليج هميشه فارس
  • يادداشت : بگذار به ما بخندند!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 9 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام عليكم

    ايو ايول وبلاگ با حاليه خيلي كيف كردم،

    اگه وقت كردي يه سريم به ما بزن،من لينك شما رو ميذارم توي وبم

    شما هم اگه خواستي لينك و لوگوي منو بذار.

    يا علي التماس دعا.

    چه جالب! چون من هم دقيقا همين احساس را نسبت به شما و امثال جنابعالي دارم! تازه شايد هم بيشتر براتون متأسفم. فکر مي کردم شما که جايي بيرون از فضاي ايران تنفس مي کنيد ديد تيزبينانه و واقع بينانه تري داشته باشيد!
    به هر حال هر وقت فرصت داشتيد مي شنومتان!
    دوست محترم! امروز سخن از خنده و گريه دشمن به حال ما نيست! سخن از رويه و شيوه اي است که اين قوم در پيش گرفته اند و آن را به نام اسلام معرفي مي کنند! اصولا اينان هر آنکس که مخالفشان باشد را منتسب به غرب و بوق بي بي سي و صور اسرافيل واشنگتن مي کنند و محکوم و زنداني مي کنند!
    ما نيز نماز مي خوانيم و از خانواده شهداييم! چگونه مي توانند تمام اين ارزش ها را فقط براي خود بردارند و جريان رقيب را منافق و طلحه و زبير و عايشه جلوه دهند. به کجا مي روند اين قوم؟
    متاسفم كه ايشان را آيت الله هم مي دانند!
    سلام دوست من
    البته اگه عصباني نشي و نگي که دوست من نيستي
    ميخوام بگم اگر چه کامنتي که گذاشتم يه کامنت معمولي بوده و از نوع خاص به شمار نمياد
    ولي نه به شما بي ادبي شده، نه از يه سايت غير اخلاقي تبليغ کردم، بلکه از سايتي حرف زدم که تمام تلاشش را داره ميکنه که در اين فضاي مجازي و پر از دروغ که خيلي خطرها را در پي داره و متاسفانه تبليغات وسيعي هم داره براشون ميشه، فضايي امن و مطمئن را ايجاد کنه.
    که اگه کاربري با اميد وارد سايت ميشه حداقل اگر نتيجه ي دلخواه خودش را نميگيره، چيزي را هم از دست نده...
    اينا را نميگم که دوباره تبليغ سايت را کرده باشم، بلکه فقط ميخوام بگم ما تو زندگي با خيلي چيزها ارتباط داريم که ممکنه دوستش نداشته باشيم و يا با روحيات و اعتقادات و باورها و سنتها و .... ما همخواني نداشته باشه، آيا با همه ي اين موارد بايد اينقدر خشن برخورد کرد؟

    به هر حال، همونطور که خواستي ديگه نميام، فقط بدون که اين رسم مهمان نوازي نيست....

    در پناه حق
    + اقبال 
    آقاي هاشمي حکايت گلستان است که:
    ده درويش در گليمي بخسبند و دو پادشاه در اقليمي نگنجند.

    شايد هم مشکل قانون اساسي است که دو رهبر همزمان پيش بيني نکرده است و رياست مجلس خبرگان و تشخيص مصلحت ارتقا ندارد.

    سلام
    هر کسي به دنبال نيمه ي گمشده ي خود است که شايد در حلقه ي دوستان و اشنايان او را نيافته باشد "ايران زندگي" سعي دارد با ايجاد محيطي امن و صميمي اين امکان را براي جوانان ايراني فراهم اورد تا با تأمل و دقت بيشتري به آرزوهايشان جامه ي عمل بپوشانند.
    سايت ايران زندگي بر روي هدف ازدواج و همسريابي جوانان مبتني بر معيارهاي جوانان متمركز شده و هدفهاي دوستيابي و غيره رو دنبال نميكند، مسئولين اين سايت با نظارت دقيق سعي در ايجاد فضايي سالم و اخلاقي و ايمن براي جوانان ميهن اسلامي دارند...

    خوشحال ميشم بهم سر بزنيد.

    پاسخ

    آقا ما هم زن داريم هم شوهر ! اصلا گيرم که ما خواسته باشيم تارک دنيا بشيم مگه اين انترنت ميذاره! اه ... اگر تمايل داشتين به عنوان يکي از مسوولين سايتتون شايد بتونم با شما همکاري کنم. بي زحمت ديگه اينورا .... همون!
    + يك داغ ديده 

    تامل بر انگيز بود

    اما معتقد به نگاه سياه و سفيد محض نيستم.

    صحبتهاي ايشان حاوي پيامهاي مفيد و اتحاد بر انگيزي هم براي همه جناحها بود.

    يادمون نره كه آقاي هاشمي از دلسوختگان اين نظام هستند

    و بنده همپا با مقام معظم هبري براي ايشان هم احترام قلبي قائلم.

    و اعتقاد دارم تضعيف هاشمي تضعيف رهبري هم مي باشد.

    لذا بر ما داعيه داران انقلاب لازم است از هر حركتي كه مشروعيت نظام و پشتواه هاي انقلاب را در معرض قضاوت نابخردان قرار مي دهد پرهيز كنيم و به جان هم نيفتيم.

    ابلهي از سر ناداني سنگي به چاه ميندازه! صد تا عاقل جمع ميشن نمي تونن سنگ رو در بيارن!

    موفق باشيد

    خدا صاحب واقعي اين مملكت را برساند انشالله

    + س 

    سلام

    متنتون جالبه

    ولي واقعا براتون متاسفم!‏شما چي فكر كرديد ، كاش به جايه اينكه سرتون رو عينه كبك بكنيد زير برف و از هيچي خبر نداشته باشيد ، يه ذره به خودتون زحمت ميداديد و از شعور خداداديتون استفاده ميكرديد كه ببينيد واقعا مردم عادي كه دارن اعتراض ميكنن اغتشاشگرن يا دنباله حق و حقيقت !!!

    واقعا بايد به حالمون بخندن نه واسه اينكه ميگيم حق و عدالت رو رعايت كنند دستگيرمون ميكنن بايد بخندن كه سرمدارايه مملكتمون يه مشت دزد با هوادارايه بدبختي عينه شماهان كه واقعا موندم اين همه دم از خدا و انسانيت و حق و عدالت و حضرت علي ميزنيد چرا بايد حكايت مردم مملكتمون اين باشه

    اگه واقعا شيعه علي هستيد اول خودتونو اصلاح كنيد بعد بريزيد تو خيابونا و مردم رو كتك بزنيد و اسمشون رو هم بذاريد اغتشاش گرد!‏مردم اغتشاشگرن حاميايه شما چرا از اسراعيليا بدتر نماز جمعه رو به خون كشيدن

    منم بسيجيم بودمو هستم ولي ديگه اسمشو واسه خودم ننگ ميدونم و شرمم مياد بگم حتي چند مدت پيشه امثال شماها با طرز فكرايههه هيپپنوتيزم كننده و تهيهتون موندن

    ننگ به اين همه ريا!‏ خدايا خودت شاهدي كه چطور به اسم امام زمانمون دارن هر كاري ميكنن ، خودت نسل همشون رو از رو زمين ريشه كن كن

    الهي امين